.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجت الاسلام شکریان:
حرمت ماه رمضان در طرح های دریا رعایت شود

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پاسخ به اینکه آیا طرح های سالمسازی دریا باید در ماه رمضان دایر باشد، گفت: معتقدیم اگر این طرح ها دایر باشد، حرمت ماه رمضان رعایت نمی شود که باید حفظ شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح های سالمسازی دریا در ساری گفت: سال گذشته تصمیم بر این بود طرح های سالمسازی دریا در ماه رمضان اجرا نشود ولی امسال بناست که طرحها دایر باشند که ما حرفهایی در این بخش داریم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه رمضان گفت: برای آمادگی و استقبال از ماه رمضان، هماهنگی لازم در استان انجام شده است و مبلغان مورد نیاز دعوت شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه گردهمایی بزرگ مبلغان استان با شرکت هزار و 500 نفر و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال فرهنگ نیز نامگذاری شده است، شرح نهج البلاغه تهیه شده است و در ایام ماه رمضان از سوی مبلغان شرح داده می شود.

وی عنوان کرد: گردهمایی هیئت امنای مساجد از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات است و تعدادی از روحانیان نیز به مناطق محروم اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: تلاوت یک جز قرآن کریم در هر مسجدی در استان برنامه ریزی شده است و تفاسیر قرآنی نیز خواهیم داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.